Lintea, o leguminoasa plina de beneficii

Lintea este o leguminoasa care iti trezeste amintiri neplacute? Cum ar fi insa ca in acest an sa incerci sa o adopti din nou? Este o leguma uscata cu o multime de beneficii care regrupeaza o multime de varietati cu cele mai subtile savori.

In plus, lintea este foarte usor de preparat, este foarte bogata in nutrienti, deci merita din plin un loc de cinste la tine in farfurie.

O leguma uscata prin excelenta, lintea este cea care se digera extrem de usor. Alaturi de cereale sau de alte legume, poate compune un fel de mancare vegetarian foarte bogat in proteine si slab in materii grase in acelasi timp.

Deci trebuie neaparat sa consumi si tu din ce in ce mai multa linte, deoarece este foarte bogata in proteine. Alaturi de orez sau de grau poate sa aduca aminoacizii esentiali organismului in totalitate. In plus, poate inlocui de minune carnea. Este cea mai buna sursa de glucide complexe, de fibre, de vitamine din grupa B9 dar si de numeroase minerale precum fierul, fosforul, magneziul sau cuprul. In plus, este cea mai satioasa si foarte slaba in grasimi in acelasi timp.

Cunosti toate varietatile de linte?

– lintea bruna se gaseste cel mai adesea in conserve, dar se poate folosi si uscata. Este delicioasa in supe.
– lintea verde are un gust delicios de aluna si se poate prepara in foarte multe feluri- in delicii sarate, ciorbe, salate sau umpluturi.
– lintea blonda are o savoare delicata si dulce. La fel ca si lintea verde, aceasta se poate prepara in foarte multe feluri.
– lintea roz are un gust delicat, lemnos, fiind delicioasa in salate si supe creme.
– lintea corail este foarte populara in Asia, fiind excelenta in celebrul preparat dhal, in piureuri sau supe.
– lintea neagra este cea mai delicioasa si mai originala in salate sau risotto.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *